woensdag 18 februari 2009

#10 Delicious

Ik heb het 23dingen account toegevoegd aan Netvibes. Een aantal bookmarks bekeken: leuk om het "leesbevorderingprogramma voor groep 6 in Friesland"aan te klikken en uit te komen op ons eigen Leesvirusprogramma met resultaten van Heerenveense en Jouster scholen.
Ik heb de website "Mijn kind online" van het Kenniscentrum Jeugd en Media toegevoegd aan het 23 dingen account.
Vervolgens geprobeerd om de Delicious toevoegknop te installeren. Is wel gelukt, maar heeft niet het resultaat zoals het volgens het filmpje zou moeten :-(

Delicious lijkt me vooral handig voor mij op het werk om zo vanaf meerdere plekken mijn favorieten te kunnen benaderen. Ik werk nl vanaf 4 verschillende pc's, waar iedere keer weer andere favorieten in staan.
Verder is het delen van kennis geweldig, maar ik zie op dit moment door de bomen het bos niet meer.... Daar lijkt me de tussenevaluatie as maandag een goeie voor.

Heeft iemand as maandag na de evaluatie tijd om mij nog met wat zaken bij te staan? Ik hoef nl 's middags de uitlening niet in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten