zondag 8 februari 2009

# 7 Flickr verder ontdekken

Wat doen bibliotheken met Flickr:
Bekeken:
- Virtuele tour: ook iets voor ons.
- Librarian Trading Cards:visitekaartje/wie werkt er in de bibliotheek?
- Foto's van een "Harry Potter party"in de bibliotheek. Hebben wij ook. Maar door (veel) tags toe te voegen, word je doorgelinkt naar gerelateerde aktiviteiten bv "deze foto's vallen ook onder jeugdbibliotheekaktiviteiten"

Verder nog geprobeerd een foto met special effects hier te plaatsen. Lukt wel via het bestand persoonlijke foto's, maar niet via Flickr. ONBEGRIJPELIJK. Wie heeft er deze week even tijd om mij dit te laten zien?

Genoeg gedaan voor vandaag. De zon schijnt.

4 opmerkingen:

  1. Tijd heb ik wel, verstand ervan niet, dus helaas...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jozien, is het inmiddels gelukt? Wil er best even samen naar kijken als we allebei even tijd hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is nog niet gelukt, maar toen Wiesje me vertelde dat het niet een kwestie van opslaan is, maar dat ik eerst zelf van al die foto's iets moest maken, om het dan op te kunnen slaan, toen heb ik het er maar bij gelaten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O sorry, ik heb het verkeerd, was in de war met iets anders wat niet lukte. Dus als er ergens tijd is, graag

    BeantwoordenVerwijderen