maandag 23 maart 2009

# 15 Podcasts

Bekeken en deels beluisterd:
Gespod.nl:
VPRO-Boeken podcast
Top 40: op nr 1 De Wereld draait door

Podplaza.nl: Avro Schiffers.FM: een interview met Filemon Wesselink van Spuiten en slikken. Met de vraag of hij zelf heeft moeten afkicken. Dat niet. Maar voor iedereen die genoeg heeft van alles wat we moeten en thuis het karretje met boeken om op te ruimen moet ontberen: gebruik eens paddestoelen. Je gaat een 7 uur durende reis tegemoet met de mooiste ervaringen en emoties!

DOK Podcast: programma RVU Club van Honderd. Wie gaat dit nu via de site van de bieb bekijken??

De podcast van Bibliotheek Waterweg deed het niet (druk ik me zo goed uit?) Trouwens, wat een verrassende site heeft deze bieb.

Ik snap de voordelen van podcast, maar wanneer moet ik dat allemaal bekijken en beluisteren. Ik neem ook nooit programma's op, want die bekijk ik daarna niet meer.
Dus Feeds toevoegen, heb ook ik niet gedaan.

Gebruik voor de bibliotheek: de lezingen?

1 opmerking:

  1. Inderdaad, wie gaat er nu rustig voor zitten om een podcast te beluisteren? Ik heb er het geduld niet voor (of ik val er bij in slaap..)
    Misschien leuk als tijdverdrijf als je elke dag een uur in de trein zit.

    BeantwoordenVerwijderen