zondag 8 maart 2009

# 13 Online kantoortoepassingen

Ik heb in Google Docs $ Spreadsheets twee testdocumenten gemaakt en 1 document uit mijn eigen bestand geimporteerd. Vervolgens heb ik Yteke gemaild om iets te wijzigen in het document "Fertelbus 2008". Of dat helemaal goed gegaan is weet ik niet. Yteke, ik hoor het graag :-)

Ik had graag met Grieteke op deze manier het jaarverslag van de OR af willen maken, maar Grieteke heeft iets met haar "foat", dus dat gaat nog niet. Klinkt niet logisch,maar dat is het wel: ze past nl niet met haar voet onder de pc-tafel. Tijd voor een laptop!

Het voorbeeld bekeken van een publicatie op het web over samenwerken.

Zoho Writer bekeken: wat een weldaad: alles in het nederlands.. Een berichtje geplaatst in Online Word Processor waar Biebbeer en Nocturne het over een boekentip hebben.

2 opmerkingen:

  1. Hé Jozien
    Ik had het bericht gezien en dacht er zinnig commentaar op te hebben losgelaten. Bleek ik toch niet zo goed te hebben opgelet. Het was een folder van 2008, dus krijgen we vast een andere Tomke bus in 2009. Je bericht is dus gelukt. Met mijn agenda is het ook gelukt maar ik geloof dat ik citrix hiervoor toch handiger vindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jozien,
    ik vind het wel een goed idee om straks met de OR op google-docs te werken. Of kun je dit net zo makkelijk met Citrix doen?
    Ik kan niet goed inschatten wat de voor-of nadelen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen